Mediální trénink rozhodčích Chance ligy

#medialnitrenink
#rozhodciChanceLigy

Komise rozhodčích Českého hokeje a TU media s.r.o. byli organizátory dalšího mediálního tréninku. Tentokrát zacíleného na všechny rozhodčí Chance ligy, tedy druhé nejvyšší hokejové soutěže v Česku. Tak, jako už dříve jejich kolegové z extraligy, teď i rozhodčí Chance ligy získávali na společném tréninku informace o tom, jak komunikovat správně svá rozhodnutí na ledě. Součástí tohoto mediálního tréninku, který se konal ve sportovním centru ČUS Nymburk byla také následná společná workshopová část se všemi trenéry Chance ligy.

#neztratitsevtom

Mediální trénink TU media s.r.o. rozhodně nebolí. A přesvědčili se o tom rozhodčí i trenéři Chance ligy. Tyto dvě zdánlivé hokejové protistrany právě díky společnému mediálnímu tréninku zjistili, že správná a vyvážená komunikace během utkání může výrazně zlepšit nejen průběh hry, ale obraz celého českého hokeje. „Bavili jsme se o tom, jak získat vzájemný respekt či jak si ho udržet. Pro kouče je důležité, aby cítili, že i rozhodčí jsou součástí hry. A naopak sudí musejí respektovat některé složité situace, jež trenérům vznikají,“ řekl pro TU media s.r.o. a hokej.cz předseda komise rozhodčích Českého hokeje Vladimír Šindler.

#tenhletreninkneboli #jsmeTUproSportovce

#snamiseneztratis #mediahrave #umimvtomplavat

„Osobně mě nejvíce potěšilo, že rozhodčí neměli problém si některé chyby přiznat. Poté nám osvětlili, jak kolikrát některé situace na ledě vidí ze svého pohledu, což nám vneslo nový pohled na jejich rozhodování. Věřím, že se komunikace v příští sezoně posune na novou úroveň,“ dodal trenér Miloš Říha.

#tumedia #nebatse #kdykoliv #kdekoliv #jsmetuprovas

TU media s.r.o. se tak stali pravidelným spojením nejdůležitějších skupin na půdě českého hokeje. Nejen rozhodčích a klubů, trenérů, ale také svazů a organizátorů největších tuzemských soutěží.

Nejsme teoretici, ale vše co učíme, je z praxe

Na jedné straně více než patnáctileté zkušenosti z manažerské pozice, s pořádáním velkých seminářů a workshopů a na druhé straně komplexní znalost českého mediálního prostředí z největších tuzemských mediálních skupin.

Dejte nám o sobě vědět